טנדרים

עם מחירי דלק בעלייה שוב וקובעי מדיניות הממשלה דוחפות יותר מאשר אי פעם למשק דלק ממוצע של חברה סטנדרטי על ידי 2025,עתידו של הטנדר הגיע בסימן השאלה. האם יש תקווה למשהו צמא כמוה טנדר ? מה שיראה  בעוד 20 שנה? 

התשובה הקצרה : אתה בטוח שיש עתיד. כל עוד חקלאים ועובדי הבניין צריכים לסחוב דברים גדולים ברחבי הארץ הגדולה הזה כדי לשמור אותו בריא ומתפתח , יהיו טנדרים .

ביג משאית השיא

ראשון שאתה צריך להסתכל על מה שקורה עכשיו כדי לראות איפה אנחנו יכולים להיות הולכים מחר.

כיום,הטנדרים יושבים על  כוח ויכולת. במשך שנים , המגמה הייתה לבנות משאיות גדולות אי פעם , חזקות יותר, שהגיעו לשיא  בדגמים כמו הקטר של היום כבדים או סופר חובה שברולט סילברדו , דודג' ראםופורד F -Series.   

כאשר הכלכלה הייתה שואגת , חיות אלה היושיא המאצ'ו של תחבורה אישית לשימוש . מופעל על ידי מנועי V8 עם turbodiesel עד 800 lb-ft של מומנט, בריונים אלה יכולים לשאת יותר מ -7,000 ק"ג או גרר גם מעל 20,000 טון. אמנם מסוגלים דמויות קילומטראז כלפי מעלה של 25 mpg בתנאים טובים, הם עדיין בדרך כלל לחזור 20 תת ממוצעים mpg במולה של שימוש יומיומי. 

במהלך אותו הזמן , משאיות קומפקטיות כמעט נעלמו . כלכלה פשוטה שיחקה אתהתפקיד המרכזי בהצנעת משאיות קומפקטיות. בהתחשב יד שנייה טיפול על ידי יצרניות רכב בגלל המשאיות הגדולות שלהם היו רווחיות יותר ,הטנדרים הקטנים לא עודכנו , והם לא יכלו להתחרות בטנדרים בגודל מלא במונחים של תכונות, יכולות או אפילו צריכת דלק .

יתר על כן, סוגי כלי רכב אחרים, כגון רכבי השטח קטנים, ניקרו משם במצב של פעם החזקהשל הטנדר הקומפקטי כמו התחבורה היומיומית מבחינה כספית השמרנית של אינדיבידואליסט המחוספס. סופו של דבר , גורמים כגון נהרגו הטנדר של פורד ריינג'ר הקומפקטי בשנה שעברה והדור הראשון שברולט קולורדו בשנה זו,ולא השאירו דקוטה דודג'וניסן פרונטיר ללא שינוי במשך שנים .

עכשיו בעידן של שמרנות פיסקלית - כלומר, לגמור את החודש עכשיו חשוב יותר מכמה גדול המנוע שלך הוא -החיות הגדולות הופכות להיות פחות אטרקטיביות.