מיני וואן

מיניוואנים

התופעה זו ידועה בלהמציא את הגלגל מחדש . מיניוואנים הפכו פופולאריים ב1980s כי הם הציעו דברים - שפע מקומות ישיבה רבות כל כך, קלות כניסה לילדים צעירים , צריכת דלק סביר ,ומרחב מטען בתפזורת ללא מופרזת. לייצור בשנים הפוריות שלה, הם היו פתרון לכל צורך.

 

ככל הנראה, אם כי,הדחף להיות מדהים ביצע מעלל. דור זה מסביר מדוע יצרניות רכב מנסים כל כך קשה כדי לשכנע אותם שתחבורה בסיסית, פונקציונלית היא לא גורל גרוע ממוות לוהט.

.

זה גם בעיקר חסר טעם. העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים : אלה ש, כאשר יש להם ילדים, לדאוג שהם כבר לא מגניבים,ומי ש, כאשר יש להם ילדים, חושב שלהיות הורה הוא קריר יותר מכל דבר שהם אי פעם עשו. הקבוצה השנייה תשקול מיניוואן. לא יהיה לשעבר , גם אם אתה מצייר גולגולת ועצמות מוצלבות.

  

לא משנה שרכבים השטח בדרך כלל מתבצעים פחות נוסעים , החמיר את צריכת דלק, טיפל כמו מעמיסים חזיתיים והייתה נטייה מצערת להתהפך . הרבה אנשים היו נואשים להתעלם כל החסרונות האלה ולא להיות מסיכה בפומבי כהורים.

 

אולי דורות X ו-Y מקבלים עברה עמותות האפרוריים שהיו תלויות פעם אחת על מיניבוסים . מכירות הגיעו לכ 450,000 בשנה שעברה , עלייה של 9 אחוזים בהשוואה 2008. אבל זה עדיין היה רק כשליש מכלל תושבי עיר בשיא לפני 10 שנים.

 

איך זה? מכיוון שהתעשייה מצאה דרך שונה כדי ללכוד אותם הקונים מחפשים את התכונות הטובות ביותר שלמיניוואן. רכבי השטח ו" מוצלב "כלי רכב שרכש רוכב חלק יותר, שורת מושבים שלישית ,וצריכת דלק טוב יותר . בעיקרו של הדבר , מיליוני אמריקאים נוהגים כלי רכב מסחריים במסווה משאיות כבשים בבגדים של זאבים.

 

אולי מיניוואנים ייקח נתח גדול יותר של השוק כצרכנים מסוימים להחליט אולי גם יש להם את הדבר האמיתי. אבל עם כל שטח הפנים שלהם , מיניבוסים לא יכולים לשאת את הדבר אחד חייבים להיות נהגים רבים בכל העת : האשליות שלהם.